Like

czwartek, 23 lutego 2012

serduszkowe.




Heejo!




Wyjazd do Gniewu w stu procentach udany! Nie mam żadnych zdjęć, szkoda. Wolałam nie robić zdjęć 
telefonem, gdyż jakoś nie jest zbyt dobra Każdy nastawiał się na coś innego, jednak około 8 godzin 
warsztatów związanych z Matematyką, Chemią i Fizyką mogą wymęczyć przez 2 dni. Jednak moje zdrowie
niezbyt to wszystko przyjęło. Od 3 dni męczy mnie katar, więc tona chusteczek. Ciągle się nudzę, nie lubię
tego. Ostatnich zdjęć z Alą mam ok. 200 więc mogę co wstawiać. Tematyka jest przeróżna, z czego bardzo
się cieszę. Próbowałyśmy co chwila coś innego wytworzyć, lecz na dłuższą metę nam się nie udało. Parę 
zdjęć jest i ok.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.