Like

czwartek, 29 marca 2012

czuć wiosnę! part. 1



HEJO!



Od środy mam rekolekcje, tak więc brak lekcji, więc luźniej trochę i jest ok : ) Z racji tego, że bez żadnych
zobowiązań dużych na następny dzień wpadła do mnie zagóra :] Pogoda była.. jak prawdziwa wiosna.
Skorzystałyśmy z tego i wybrałyśmy się na bardzo długi spacer. Potem tak nas nogi bolały, że aż jak 
weszłyśmy na górę do pokoju to tak nam się zejść już nie chciało, haha. Miło spędziłyśmy czas : ) Zdjęcia z
tego dnia rozdzielam.. na 2-3 części. Nie dodam wszystkich. Wiele zachowam dla Siebie. Z dzisiejszego dnia
od 8 rano oglądaliśmy 'Pasję' Nie lubię patrzeć na cierpienie więc.. każdy mógł uronić łzę. Na dzisiaj jeszcze
widzę się ukradkiem z Alą i jutro ostatni dzień. :]


















2 komentarze:

  1. No w sumie tak - czuć wiosnę , ale u mnie dzisiaj jak na złośc zaczął padać deszcz z gradem !
    Okropność !
    bardzo ładne zdjęcia .
    Wpadniesz do mnie ? mam nowego bloga .\
    welovebaranowa.blogspot.com
    jak dodasz do obserwowanych - to ja tez , bobardzo masz fajnego bloga ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia były robione 2 dni temu kiedy u mnie było strasznie gorąco :D
      wczoraj cały dzień deszczowy wraz z gradem.
      dziękuję : )
      wpadnę.

      Usuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.