Like

niedziela, 4 marca 2012

powtórka.




HEJO!



Ostatnio sporo używałam aparatu, w ciągu tych 2-3 tygodni narobiło się ok. 2 tysiące zdjęć. z tego 600 jest 
ok. Jak na razie koniec, muszę odpocząć. Oko mnie już boli, a przecież muszę je ciągle do czegoś 
wykorzystywać. Za tydzień w weekend, może Warszawa? Olsztyn? Uwielbiam te miejsca, a jak wyjdzie -
zobaczymy. Ostatnio w ogóle nie mogę uwierzyć, że zostały tylko 4 miesiące jeszcze. W wakacje mam masę
planów, mało dni spędzonych w domu i oby tak było! Myślę, że rodzice zgodzą się z moimi planami które
chcę zrealizować, chociaż z garstką. Rozmawiałam z nimi na początek tematu z wakacjami, gdzie wyjazdy,
więc gdy moje wyniki będą zadowalające to stanie się to o czym marzę : ) Chyba to jest moją motywacją.
Ostatnio bardzo jej potrzebuję, bo inaczej się lenię. Nie wiem czemu, ale dobrze, że wiem o co 'walczę' 



Lubię robić zdjęcia, czy to zwykłym aparatem, czy dobrym. Natura, ludzie, miejsca, rzeczy, budynki, 
zwierzęta itp. Miło jest czasami robić ciągle to co się lubi. Ale chyba zdjęcia z typu 'bzdety i tym podobne'
będą również na pierwszym miejscu : )





Biała czekolada, mm. Chyba najbardziej uwielbiam ją ze 'smaków' jakiekolwiek są. 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.