Like

niedziela, 25 marca 2012

WIOSNA!



HEJO!





No i mamy wiosnę. Miło czuć, że słońce świeci, wszystko w około się rodzi, kwitnie.. Świetne uczucie.
Znalazłam w piątek po południu wolną chwilkę no i wybrałam się w końcu na.. zdjęcia. Nie umawiałam
się z nikim tak więc 'artystyczne' Tyle to później. Cztery weekendy pod rząd spotykałam się z dziewczynami
tak więc i wczoraj było. Kolejny raz było świetnie. Powtarzamy to dopiero za miesiąc, przerwa jakaś 
powinna być :D Ostatni tydzień minął mi niezbyt dobrze. Oceny nie są dla mnie zadowalające, więc
muszę wziąć się do roboty w tym tygodniu, bo jednak zanim się obejrzę będzie czerwiec no i nie 
poprawię, więc.. muszę teraz. Od niedawna.. co świetna pogoda co widzę dużo osób jeździ na rolkach.
Muszę się zmobilizować i kupić nowe, gdyż po prostu wyrosłam z tych co mam, a lubię jeździć. : )
Piątek:























2 komentarze:

  1. U mnie tez dużo osób jeździ na rolkach :)
    Ładne zdjęcia :*
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.