Like

poniedziałek, 26 marca 2012

WSZYSTKO I NIC.


HEJ!



Ten tydzień.. zapowiada się na lajcie. Jeszcze jutro 6 lekcji i rekolekcje z czym nie są tak męczące. Jednak na
jutro muszę zaliczyć jeszcze kartkówkę z angielskiego której nie pisałam w czwartek, choć.. nie wiem czy mi
się uda.. no, ale zobaczę. Z racji, że luźny dzień przeglądałam zdjęcia z miesiąca Marca który powoli się 
kończy, sporo zdjęć jeszcze nie ukazanych, a które chcę pokazać : )




Zdjęcia sprzed 3-4 tygodni z dziewczynami. Pamiętam, że wtedy było mi bardzo zimno.. Jak robiłam zdjęcia
bez rękawiczek, a one były w kieszeni kurtki, więc przez ok. godziny przez moją głupotę ręce mi marzły,
SPOKO!











No i sentymentalne : )










4 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia ! takie radosne ! pewnie masz dobry aparat ;)


    zapraszam na
    welovebaranowa.blogspot.com
    To mój nowy blog.. byłabym wdzięczna za komentarz / obserwację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat, osoba umiejąca robić zdjęcia tym aparatem się liczy moim zdaniem,
      ale dziękuję za ciepłe słowa : )

      Usuń
  2. ale urocze zdjęcia!
    serdecznie dziękuję za dodanie do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.