Like

wtorek, 10 kwietnia 2012

końcówka.

HEJ! :]


Święta, święta i po świętach. Jednak ja spędziłam je w domu z rodzicami. Wolę gdy jest więcej osób, 
uwielbiam gdy się zjeżdża cała rodzina. : ) Świetna atmosfera, uwielbiam to uczucie. Przez cały okres 
wolnego, świąteczny, nie pisałam. Nie miałam ochoty, czasu, chęci.. Wiele zdjęć zrobiłam, ale zgram je
dopiero jutro, gdyż w czwartek nie będę miała czasu, a potem już wyjeżdżam. Jak na razie odświeżam
pendrive na którym mam zdjęcia z marca. Postaram się do kilku zdjęć dodać parę słów : )




W czwartek byłam z Patrycją w Mławie i uraczyłyśmy się różowym FRUGO i......



DONUTAMI! :)



Natchnęło mnie jakoś na to zdjęcie. Nie ma w nim nic niezwykłego.. Tydzień temu w poniedziałek
wstałam jak zawsze o 6:50 z marsza i zaczęłam robić zdjęcia akurat 'wchód słońca' tak jakby, haha.


sentymentalne. :]



a na koniec moja mordka ;]


1 komentarz:

  1. różowe frugo,mniam :D

    zapraszam do siebie , będę szczęśliwa kiedy dasz komentarz / look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.