Like

środa, 25 kwietnia 2012

urodziny!


HEJ!

Edyta miała urodziny 3 tygodnie temu jednak wyprawiała je w zeszłą sobotę. Akurat w ten dzień jak i przed
tym dniem, niezbyt dobrze się czułam. Spróbowałam przyjechać i byłam. Czas spędziłyśmy na oglądanie
filmików z pożeraniem rekinów przez ludzi, haha, niezłe. Wczoraj byłam z Zagórą na spacerze, na którym
zrobiłyśmy kilka zdjęć, jednak wszystkie wykasowały się z aparatu gdy przesłałam je Zagórze, przyniesie mi
pendrive i wam je pokażę : ) Jak na razie kilka zdjęć z urodzin.. : )





Ten pierwszy, a zarazem ostatni kawałek jaki ukroiła Edyta był strasznie duży.. (jak w kreskówkach, haha)
Solenizantka odważyła się go zjeść z potwornie dużą ilością kremu (bitej śmietany)

  Sto lat w wykonaniu Byśki, haha.








To zdjęcie chcę przedstawić jako.. Zapalanie świeczek przez Edytę. Nie uchwyciłam tego momentu
jak zapaliła prawie wszystkie świeczki, a potem gdy w zapałce był większy ogień ona to zdmuchnęła
nad wszystkimi świeczkami, haha. Taka sytuacja powtarzała się z 3 razy, huhu.



a na koniec ostatnimi dniami spróbowałam coś ze stylizacji jakie często dodają dziewczyny. 
Moje włosy są proste, więc loki czy inne takiego typu fryzury kiepsko się na nich długo trzymają.
W sobotę spróbowałam z prostownicy wykręcić loki (tylko tyle co jest na zdjęciu)  i.. na drugi dzień
były takie same. tzn. Nie takie jak efekt na początku, ale jednak były.





2 komentarze:

  1. Zakochałam się w nagłówku ! ♥

    Obserwujemy wzajemnie ? Ja się dodałam. Zapraszam do mnie : kosmetykolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątpię, aby ten żel można było znaleźć w jakiejś drogerii. W obecnym katalogu Oriflame 400ml jest za 14,90. Jeżeli znasz jakąś konsultantkę to sb zamów. A jeżeli nie, to na allegro też powinien być (tak mi się wydaje).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.