Like

piątek, 20 kwietnia 2012

wszystko i nic.


HEJ!


W moim przypadku często będzie można się spotkać akurat z takim typu tematem. Wiążę się to oczywiście ze
zdjęciami które pod taką notką wstawię. Trudno mi określić z jakim tematem się wiążę to wszystko razem 
wzięte tak więc takiego typu temat to wszystko 'odzwierciedla' ;] Ostatnimi dniami męczę się z katarem i 
kaszlem, a dzisiaj jeszcze doszło ból głowy, masakra. Muszę poprawić niemiecki, matematykę i parę innych
niezbyt dobrych ocen. O dziwo parę dni temu była wywiadówka i żadnych jedynek nie mam, i lepiej. ;]
Aktualnie choroba  mnie bierze, ale nie daję się, gdyż jutro urodziny Edyty, więc biorę aparat :D



















ZAPRASZAM NA BLOGA OSOBY KTÓRA RÓWNIEŻ ZAJMUJE SIĘ AMATORSKĄ 
FOTOGRAFIĄ, MA ŚWIETNE ZDJĘCIA! : )






3 komentarze:

  1. Śliczny kotek <3. Pozdrawiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, zdjęcia w tym poście są przepiękne a to dlatego, że wielbię zdj w MAKRO.
    więcej takich poproszę! <3

    Ps.czuję się zaskoczona tym, że poleciłaś mojego bloga! ;o ;*
    cholernie mi miło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się, by było więcej takich wpisów :D gdy sama chodzę na spacery zawsze biorę aparat i skupiam się na robieniu zdjęć. Czasami już to nudzi.. bo chodzę w te same miejsca, jednak.. patrzę jak wszystko się zmienia. Zrobiłam raz zdjęcie pąku.. po tygodniu z niego wyrósł kwiat, cudowne uczucie :D


      PS: teraz co notka mogę Cię polecać :D Masz cudownego bloga i świetne oko do fotografowania! <3

      Usuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.