Like

niedziela, 13 maja 2012

ciepło!

CZEŚĆ!


od jakiegoś czasu zbierałam się by coś tu napisać.. jednak brak czasu wygrywało. Ostatnim tygodniem sporo
zdjęć, jednak dyski na moim komputerze są 'różnie' zapełnione. Różnie dlatego, że jeden jest już prawie
pełny,a  drugi do jednej trzeciej zapełniony tak więc.. muszę ogarnąć zdjęcia w aparacie. Pogoda skacze nam
raz ciepło, raz zimno. Nie podoba mi się to, ale grunt, że nie leje :] Na dzisiejszy dzień zdjęcia będą sprzed
2-3 tygodni bodajże, ze zdjęć z Patrycją :) 














I na koniec :)


Ostatnio.. dwie znane mi osoby założyły blogi z amatorską fotografią, mnie się strasznie podobają
ich zdjęcia, więc zapraszam : )

BLOGP                   BLOGD 



pytania? ask :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.