Like

poniedziałek, 14 maja 2012

Maax!

HEJO! :)



No więc.. półtora tygodnia temu na noc wbiła do mnie Zagóra, tak więc poszłyśmy na zdjęcia :) Nasze
zdjęcia wstawię niebawem, lecz dzisiaj będą zdjęcia.. psa :) wykonanie moje i Natalii. Jeśli chodzi o dzisiaj..
Dzień z 6 lekcji, uszedł w tłumie. Mam 2-3 tygodnie na poprawianie wszystkiego, życzcie mi szczęścia :)











Ostatnio.. dwie znane mi osoby założyły blogi z amatorską fotografią, mnie się strasznie podobają
ich zdjęcia, więc zapraszam : )


BLOGP                   BLOGD 



pytania? ask :)





3 komentarze:

  1. Ciekawy blog :))
    Jesteś z warmi-mazur , to tak jak ja ;D
    Zapraszam do mnie : fashion-forever-and-stars-whenever.blogspot.com :D

    I obserwuję ! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog , więc obserwujemy ! :)
    Jesteś z warmi-mazur fajnie , bo ja też ;P
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jej jaki słodki, mały piesio!!! Super zdjęcia! Sama też mam psa ale jest małą paróweczką wiec nie wystawiła bym go przed obiektyw :p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.