Like

piątek, 25 maja 2012

Ostróda! :)

HEJ! :)



W końcu weekend, więc jak mówiłam dodam wpis. Dzisiaj będzie on związany z Ostródą, a konkretnie to z
czym ona najczęściej się kojarzy, jak większość miejscowości na mazurach - z jeziorem. Często nazywam to
'promenadą'. Fakt, jest tam taka restauracja/hotel, czy coś.. ale jednak to z innego powodu, choć sama do 
końca zastanawiam się z jakiego, haha. Byłam akurat w taki dzień, gdzie był straszny upał, po godzinie-dwóch
złapał nas deszcz, i burza. gdy zamierzałam wybrać się na spacer, grr -_- A następnie wyszło słońce, akurat 
zachód i wyszły wspaniałe zdjęcia! (: Nie wiem jak jest w codziennych dniach, ale natrafiłam na moment gdy
było ok. 20-40 łabędzi, (nie wiem ile dokładnie) świetnie to wyglądało! Myślałam nad tym, by być tam często
w czasie wakacji, jednak.. jak na razie mam trochę planów.. Nie wiem czy coś z tego wyjdzie, ale będę 
liczyła na to by coś tam wyszło. O moich planach na wakacje napiszę bliżej wakacji. :) Tyle o ile, chcę by się 
powiodły. Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień.. Po lekcjach na zakupy drugi dzień. Kilka rzeczy kupiłam. Wreszcie
w ten czas mogę kupić rzeczy na inny sezon, strasznie się cieszę. Dzisiaj w końcu dostałam pewną rzecz z 
Litwy którą chciałam. Wiem, że byłam w Litwie niespełna ponad miesiąc temu, ale.. chciałam jeszcze pewną
rzecz i ktoś mógł mi to załatwić, ale to w innym wpisie opiszę :) Jak na razie moja Ostródzka Promenada! :)





No i.. to zdjęcie jak pokazałam Mirellci to jej się bardzo spodobało, także wedle życzenia jest ono dla Ciebie <3




















Przylizana grzywa, haha :D:D


Pytania? ask.

9 komentarzy:

  1. przed operacją baaaaaaaaaardzo często , odkąd wróciłam ze szpitala tylko pare razy, a mieszkam, 5 - 10 minut drogi nad jeezioro . < 3 . < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne foty :*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smoczysko, jako fanka owych stworzeń muszę wyraźić swój podziw.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.