Like

wtorek, 1 maja 2012

TAG.

HEJO! (:



Na dzisiejszą notkę prawdę mówiąc nie miałam zamiaru dodać, jednak jutro by się ona pojawiła. Szczerze 
mówiąc zostałam m.in. 'otagowana'. Pierwszy raz się z takim czymś spotkałam, dlatego jak na początek tylko
odpowiem na zadane mi pytania. Z czasem spróbuję sama spróbować.. jednak o tym to później. Strasznie mi
miło, że ktoś o mnie pomyślał, dziękuję jeszcze raz :* No i zabieram się za odpowiedzi <3


1. Ulubiony sport?

W zasadzie.. nie wiem czy mam ulubiony. Uwielbiam wszystkie sporty, gdyż często je uprawiam. Jednak 
najbardziej wyróżnia się piłka ręczna.

2. Dlaczego założyłaś bloga?

By pisać coś więcej o Sobie, o swoich zainteresowaniach, hobby, dzieleniu pasji, przeżytego dnia, jakiegoś
zdarzenia. Chcę dzielić się tym z ludźmi. 


3. Ulubiony film?

Trudno mi powiedzieć. Wiele uwielbiam filmów, jednak trudno mi powiedzieć który najbardziej. Lubię 
komedie, romansidła jak i z akcji fantastyczne od czasu do czasu i straszne ;]


4. Trampki czy adidasy?

To i To.


5. Jaką biżuterię nosisz na codzień?

Wisiorek.


6. Jakiego typu muzyki słuchasz?

Nie umiem tego ocenić. Po prostu wszystkiego po trochu.


7. Wierzysz w Świętego Mikołaja?

Pewnie, haha :D:D


8.  Ulubiona książka?

Jestem w trakcie czytania, jednak zapowiada się, że CHARLIE.


9. Masz już plany na przyszłość?

Marzenia i tyle.


10. Twoje hobby to?

Fotografia, jazda konna, tenis.


11. Jesteś optymistką czy pesymistką?

Pesymistką.


Pytania zadane przez: anonimowa73

3 komentarze:

  1. Dziękuję, że odpowiedziałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak , fajnie jak ktoś o tobie pomyśli.
    Zapraszam do mnie;D
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne odpowiedzi ;)
    obserwuję cię + obserwujemy się na wzajem?
    http://happysadrocker.blogspot.com/ zapraszam ;-*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.