Like

poniedziałek, 25 czerwca 2012

BAL 2012


HEJ!


Z racji, że w sobotę był bal, mogłam się wybrać i zobaczyć jak tańczą poloneza, oraz część artystyczną, z 
której wyszło tak, że jest jeszcze w aparacie (: Jeśli chodzi o moje odczucie to wiele dziewczyn strasznie mi
się podobała. Ich sukienki, buty, fryzury.. po prostu śliczne! (: Wiele zdjęć wyszło tak zwane 'z boku', co może
 i dziwne ale mi się podobają. Polonez wyszedł świetnie, co można by powiedzieć, że to inne emocje niż oglądając
na po fakcie na płycie. 


______________________________________________________


Dzisiejszy dzień na spokojnie. Zero korzystania z książek, więc luz. Na jutro odwołane ognisko z powodu
złej pogody jaką zapowiadają.. Ale podobno coś ma być w sobotę z innymi osobami i oby się powiodło (:




salon fryzjerski, haha :D:D

Patrycja i Byłeńka part 1.




Patrycja i Byłeńka part 2.


Buty Patrycji i Byłeńki (:



Od lewej: Sandra, Patrycja, Kasia.





Od lewej: Ola, Sandra, Patrycja, Kasia.




Sandra, Kasia.



Od lewej: Ola, Agnieszka, Ilona, Julka, Byłeńka, Patrycja, Sandra, Natalia, Weronika, Kasia, Kasia.




Agnieszka, Ilona, Julka, Byłeńka, Patrycja, Sandra, Konik, Natalia, Weronika.



Byłeńka, Patrycja, Weronika.



Sandra i Patrycja.







Ilona, Sandra, Edyta, Natalia.



Sandra, Julka, Ilona.


Patryk i Edyta.



strasznie podoba mi się to zdjęcie! (: Kasia i Kasia :D


Krzysztof, Patrycja i Patryk :)



Konik (:





Początek Kasia i Grzegorz :D




________________________________

wybaczcie, że bez waszej zgody (:

7 komentarzy:

  1. ale twoja szkoła jest podobna do mojej :D właściwie to taka sama . lol skąd jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o szkołę to Iłowo, a Ty?

      Usuń
  2. napisz kto z kim tańczył

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widzę potrzeby bym to pisała.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.