Like

piątek, 1 czerwca 2012

działka part. 1


siemasz.


Będąc w Ostródzie wybraliśmy się na działki! Naszliśmy się ok. 3 km w upale. Miałam akurat nowe buty, co
oznaczało i doprowadziło do bólu stóp.. Ale nie o tym. Było to ok. miesiąc temu dlatego zdjęcia będą z 
niektórymi kwiatami, a raczej pąkami nierozwinięte i tym podobne. W powrotnej drodze złapał nas deszcz na
który nie byliśmy przygotowani. Większość miała na krótki rękaw koszulki, ja miałam koszulę dłuższą, ale
jednak mało to dało i tak byłam mokra, haha. Nie wiem czy już o tym pisałam... Ale jak nie to na świadczy to,
że o tym pamiętam i to wspominam :D Jednak.. przejdę do dzisiejszego dnia.. Zaczął się niezbyt miło, pobudka,
a za oknem deszcz.. Miały być wielkie plany, jednak wyszło jak wyszło. Robiłam sporo zdjęć, jednak nie
swoim aparatem. Mój obecnie jest w naprawie, a konkretnie obiektyw. Obym dostała go przed 9, gdyż akurat
wtedy wyjeżdżam do oln. Cały dzień ostatnio jakiś.. przymulony. Przed chwilą wyszła Patrycja, chyba z 3
godziny śmiania to.. za dużo. Jednak świetnie spędziłam czas :D Jutro mam pewne plany, oby wypaliły.
Jak na razie działka part 1.


















2 komentarze:

  1. na jakiej ulicy na działkach byliście ? : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też planuję niedługo jechać na działkę .;d



    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.