Like

sobota, 23 czerwca 2012

Rybno.

Cześć!


Z racji tego, że mam sporo zdjęć, dzisiaj będą zdjęcia z Rybna. Szczerze mówiąc.. uwielbiam tam wyjeżdżać,
z racji tego, że mieszka tam moja kuzynka miło spędzamy czas. W te wakacje nie jestem pewna czy zdołam tam
pobyć przez dłuższy czas.. jednak zobaczymy. (:


__________________________________________________

Ostatnie dni chyba niezbyt się udały. W szkole co lekcja jakiś film oglądany do połowy. Nie lubię takiego czegoś.
Wolę obejrzeć do końca niż co lekcja inny, z inną treścią itp. Jednak jeszcze tylko tak jakby jeden dzień, co akurat tym dniem będzie poniedziałek. We wtorek planowane jest ognisko, jednak nie wiadomo czy wypali jeszcze..
W środę wykłady i piknik jak wiem, jednak nie jestem pewna. Na dzisiaj jak dam radę wybieram się na zobaczenie
poloneza klas trzecich. Dziwne mam wtedy uczucie, sama nie wiem z jakiego powodu. -_-

































Ośmiolistna koniczyna Ali (:






pytania? ask.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.