Like

piątek, 8 czerwca 2012

Zielony mostek - leśne cuda.


siemson.


Wczorajszy dzień spędziłam nawet nieźle. Na obiad grill z rodzinką, a potem do Natt na rolki. Po tym wszystkim strasznie

bolały nas nogi -_- Jutro wyjeżdżam do Olsztyna po raz kolejny, jednak z innych powodów. Jeśli obiektyw będzie

naprawiony to pokażę Wam zdjęcia stamtąd. Jednak małe szanse. Na dzisiaj jak obiecałam kwiatki, itp. z Zielonego Mostku/a.















Miało być uwietrznione, jednak.. mało widać. Ta dróżka po obu stronach była zasypana Zawilcami. Ślicznie to wyglądało (:









Pytania? ask.


3 komentarze:

  1. szkoda,że nie widać tej dróżki :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz mega blog. ;3
    Odwiedź też mojego gdy będziesz miała czas,
    ja dopiero zaczynam, więc gdy spodoba Ci się mój
    blog dodaj mnie do obserwowanych i napisz w komentarzu
    a ja sie odwdzięczę ;3
    Jeśli nie lubisz takich komentarzy usuń go po prostu.
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre zdjęcia na prawdę urocze ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.