Like

wtorek, 24 lipca 2012

oczepiny.


HEJ!


Powoli pogoda się zmienia, ten plus. Chociaż jeszcze 6 dni i wyjeżdżam. Chyba od.. kilku miesięcy czekam
na ten wyjazd, niech w końcu dojdzie do skutku :) Byłam dzisiaj z P nad zalewem, także miło spędziłam czas.


_______________________________________________________________

oczepiny - nie było aż tak strasznie długo. Sporo 'zabaw', 'konkurencji', nie. Jednak i tak miało w sobie 'to coś'
jedno zdjęcie bardzo mi się podoba i bez żadnych efektów specjalnych ode mnie, super (:



torcik (:











HAHAHA, uwielbiam te minę :D























i właśnie to zdjęcie uwielbiam! (:





 ask
twitter
facebook



 ADIOS!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.