Like

sobota, 28 lipca 2012

popołudnie w.... zbożu.

HEJ!

Notka miała pojawić się wczoraj!
Wczorajsze popołudnie spędziłam z P i K. W tym z P na zdjęcia. Nie robiłam zbyt dużo zdjęć, gdyż nie
mogę jak na razie zapychać zbyt bardzo dysków, jednak wiele się udało, moim zdaniem. Przed chwilą
wróciłam z rolek, dzisiaj dałam wyjątkowy wycisk, także jestem zadowolona. Za chwilę oglądamy początek
igrzysk. Szczerze mówiąc od kilku godzin ich wyczekuje, dlatego bardzo chcę zobaczyć jak to wyjdzie! : )














UWAGA!

Wpis miał po pierwsze: pojawić się wczoraj. Ale przy dodawaniu zdjęć wstąpił pewien błąd. Mało zdjęć, bo
dzisiaj również on wstąpił. Nie wiem jak to dalej będzie. Jeśli tak jest, to zdjęcia z P będą chyba rozłożone
na 3 wpisy, i oby tylko tyle! Przed wyjazdem postaram się zrobić notki które zostaną dodane kiedy będę
na wyjeździe. Nie korzystałam z tej opcji zaplanowania wpisu.. ale zobaczymy jak wyjdzie : )




ADIOS!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.