Like

czwartek, 26 lipca 2012

POPRAWINY.

HEJ!


Przez wczorajszy dzień strasznie się nanudziłam. Nie wiedziałam kompletnie co ze sobą zrobić, a wieczorem padałam
za zmęczenia, haha. Dwugodzinne rolki jednak dają swoje. Od dzisiaj zbieram się do wyjazdu. Kupuję ostatnie
najpotrzebniejsze rzeczy i powoli się pakuję. Wstąpię jeszcze w piątek może do biblioteki, gdyż coś do poczytania przyda mi się (:






________________________________________________________________






Cały ogólny temat 'Wesele' kończę tym wpisem. Poprawiny skończyły się o północy. Kolejny dzień mogłam
spędzić z resztą swojej rodziny, także świetnie spędziłam czas (: Te dwa dni spędziłam najlepiej dzięki tym
wszystkim osobom które tam były. Mogę powiedzieć, że dzięki nim, przez chwilę mogłam być szczęśliwa.













"Nie, odnajdzie więcej nas, ta sama chwila!"




tak, tutaj miał wyjść Titanic.. ale coś się nie udało, haha :D




świetny pomysł :D



"DJ" :D


hahaha, i na koniec.. 

najlepsze zdjęcia :D







ask
twitter
facebook


ADIOS!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.