Like

piątek, 20 lipca 2012

WESELE.

HEJ!


Malowanie mojego pokoju i w ogóle całej 'góry' mamy już za sobą. U mnie już umeblowane, co zostało to
poukładać w półkach oraz szafkach. Wymieniłam jedną szafkę, na drugą. Mniej będzie się kurzyć, mam
nadzieję. Pogoda nadal marna, a marzą mi się kajaki, może przy zmianie pogody na lepszą, OBY -___-



_______________________________________________



wesele, wesele.. właśnie po nim o 5 rano chciałam płakać. Coś niesamowitego. Zbytnio nie mam co o nim
opowiadać.. Gdyż to trzeba przeżyć (: Świetnie spędziłam czas, choć w "innym" gronie. Dziękuję  (((((((:

































haha, lubię to zdjęcie :D
Marcin i Michał.


Michał.


Papuś i Michał.


pytania? ask
śledź mnie



Gdy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać, że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj, dziś. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.