Like

piątek, 6 lipca 2012

wtorkowy wieczór.

HEJ!


Na dzisiaj dodam dwie notki. Z racji tego, że wakacje, z dnia na dzień przybywa jak i ubywa planów. 
Wczoraj pisałam z A na to, byśmy się spotkały. Wszystko wyszło tak, że jutro do niej przyjeżdżam na 3-4 
dni. Ostatni raz byłam u niej jak i ostatni raz widziałyśmy się w ferie zimowe, czyli początek lutego. 
Nie będę dodawała przez ten czas żadnych wpisów. Kolejny wpis pojawi się środa-czwartek, lub w następną
niedzielę-poniedziałek. W piątek wybieram się na wesele kuzyna, także z tego będzie kilka wpisów mam
nadzieję. (:

_________________________________________________________

Wtorkowy wieczór? Wybrałam się z N nad zalew po 19. Kto by pomyślał, że wiele ludzie wtedy dopiero 
co przyjechało? Jednak co kto lubi. Jednak ja lubię takie "inne" upodobania.  Natrafiłyśmy na zachodzące słońce co uwielbiam.  A Wy, lubicie patrzeć w miłym towarzystwie na takowe zjawisko? (:











zaciesz N. ;]







_________________________________________________________________

a teraz.. czy pamiętacie?






Mnie te chrupki strasznie przypominają to jak miałam 4-6 lat, a najbardziej chyba czekoladowe, jak i
truskawkowe. HAHAHAdxnkjxcnsjkncxjdnHAHHAHAHA. 

na koniec, o.



pytania? ask.


cześć! <3


1 komentarz:

  1. Aaaa flipsy :D Omnomnom :3 Ładne masz paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.