Like

wtorek, 14 sierpnia 2012

PIERWSZY DZIEŃ NA GRECKIEJ PLAŻY W PANTELEIMONAS

HEJ!


W sobotę po południu wróciłam z Grecji, a konkretnie z uroczego miasteczka - Panteleimonas. Spędziłam
tam 10 dni w czym miło z wieloma nowo poznanymi osobami. Ale o tym na samym końcu wpisów...


Po około 34 godzinach jazdy autobusem dotarliśmy na miejsce. Rozpakowani, najedzeni po obiadokolacji
wyszliśmy całą grupą nad morze. Zbytnio nie interesowałam się przed wyjazdem Grecją (tyle co bogowie
nic poza tym) i nawet nie wiedziałam nad jakim morzem położone jest miejsce do którego jadę. Także
z jednej strony dobrze, bo byłam zdziwiona, nie przypuszczałam, że tak będzie wyglądało to miejsce.
Plaża była kamienista/żwirowa. Gdy przebywaliśmy na plaży w godzinach 11-14 'piasek' parzył nas
strasznie. Ogromny ból gdy się chodziło wtedy boso, a cień był jedynym 'wybawcą' Jednak dzisiaj
pokażę zdjęcia z pierwszego dnia na plaży gdyż mam sporo zdjęć rozłożę je na kilka postów i niebawem
znów wybywam gdzieś.. a konkretnie do Głuchołaz, także kolejna dawka zdjęć z moich wakacji :)


 

Akurat pierwszego dnia na morzu były wielkie fale, co jest tutaj rzadkością. 





od lewej: Kinga, Kamil
z tyłu: Dawid


Marta - ŻELUŚ XD


od lewej: Marta, Kamil, Dawid, Ala.














Kamil.


Ala.



oraz kilka z wieczornego zaproszenia 'na ciacho' :D


Marta, Ala.


Marta, Ala, Patrycja. 


Ola, Kamil, Kinga :)





ADIOS!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.