Like

niedziela, 16 września 2012

dolnyŚLĄSK.

HEJ!


Dopiero pod koniec czegoś możemy powiedzieć, że szybko minęło. Tak też teraz mogę powiedzieć na 
te pięć dni w szkole które minęły. Jeszcze wiele tych tygodni przed nami by w końcu na choć chwile
spokoju odpocząć. Dla mnie to chyba będą święta, choć nie wiem, nieważne. Wczoraj u  N. rolki
 Jednak to tylko na kilka godzin.. trochę odpoczynku w tej formie co bardzo uwielbiam! :))


____________________________________________

Moje wakacje również spędziłam na dolnymślasku. Choć początek tego zaczęłam od Częstochowy, następnie
kolejne kilka godzin jazdy do Głuchołaz. Byłam tam ostatnio 10 lat temu, czyli miałam ponad 4 lata, a bardzo
dużo pamiętam jak wyglądało w domu mojej rodziny, ich ulica, dom, okolica.. ogólnie miasto. Choć jednak
przez tyle lat jak i wiadomo wszystko jest odnowione, coś nowe, czegoś nie ma.. W tym roku w ogóle nie
zwiedziliśmy, czy po prostu nie byliśmy na jakimkolwiek spacerze tylko co byliśmy na pogotowiu, nieważne.
Zdjęcia będą między innymi z Kłodzka oraz Nysy, Praga i Wrocław w następnych wpisach (:












NYSA.




















1 komentarz:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.