Like

piątek, 21 września 2012

Okolice

dobry wieczór!


Jak już chyba nawet widać. Wpisy będą pojawiały się w weekend, jedno, dwa czy nawet i trzy. Będzie zależało
od moich zajęć które akurat wtedy wykonuję. Mam do napisania jeden referat i zabrać się w końcu o
życiorys na bierzmowanie. Zastanawiam się nad dwoma, a pewnie wyjdzie, że wybiorę zupełnie inny niż
te. Nie zdziwię się. Zmienię temat, gdyż tym będę przejmować się jak i robić jutro. Kolejny tydzień minął
koszmarnie.. Najgorszy z tych wszystkich, a raczej najgorsza to chyba środa. Siedziałam z wszystkim do
późna. Z czasem przyzwyczaję się i rozplanuję Sobie inaczej wszystko - niestety z czasem. Zobaczymy jak
to wyjdzie (: Jak starczy mi czasu zajmę się ogarnianiem zdjęć, nie wiem jak komputer jakoś chodzi.. ale 
muszę to w końcu zrobić. Część już mam ograniętą. Pora na kolejną. W niedziele zapowiada się również
wyjazd do Rybna. Jeszcze nie wiem ile tam będę i czy wyjdzie coś z wzięcia aparatu, zobaczymy. Do końca
wieczora zajmuję się takowym odpoczynkiem przed komputerem, a nocą jakaś książka, mmmmmmmm <3


______________________________________________________

Kolejnym wpisem zajmę się miejscowościami gdzie byłam przelotnie, lub niedługo. Oraz nie chcę poświęcać
na nie jednego postu. Szczerze mówiąc nawet nie pamiętam jak to wszystko przebiegało.. Więc nie chcę
wam opisywać jak nie pamiętam, postaram się dodać kilka słów pod kilkoma zdjęciami. (:

SKALNE MIASTO














KUDOWA ZDRÓJ










10 lat temu jak tu byłam, była tylko jedna, jedyna palma, teraz jest ich jak i trochę widać, o wiele wiele
więcej! (:



















foch :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.