Like

niedziela, 30 września 2012

PRAGA

dobry wieczór!


Po niecałych dwóch miesiącach od tego wyjazdu dodaję ten post. Potrzebują nowości, a jak na razie po
ogarnięciu komputera będę dodawała częściej, bo przez jego zamulenie nic nie da mi się na większą skalę
zrobić, niestety. Muszę skupić pendrive, płyt, by zgrać najważniejsze rzeczy. Między innymi ok. 30 gb lub
więcej.. zdjęć będzie z 5 lat, nazbierało się tego, ooj. Na dzisiejszy dzień mam co chwila na fejsie życzenia
od dziewczyn dla chłopaków, pewnie jak każdy, o. Tak w ogóle to i ode mnie spełnienia marzeń (: Na dzień
dzisiejszy w Białutach byłam strasznie zestresowana potem zeszło, jednak trochę minęło. Powoli będę brała
się za naukę, w drodze powrotnej w autobusie dopiero ogarnęłyśmy, że jutro klasówka z historii, nono,
ładnie. Nadal działam na nagłówkiem jak na razie, zobaczymy czy wyjdzie, sami jednak zobaczycie, hyhy.
W październiku trochę wyjazdów się szykuje, między innymi w planach mam Warszawę, co jednak nadal
niestety pozostanie w planach, jednak bardzo bym się ucieszyła, by się udało. Olsztyn w sobotę, oraz na
OSW pod koniec października ze szkołą (: Powoli jesień, w tygodniu lub na następny weekend, pójdę na
jakieś zdjęcia, gdyż powoli bardzo zaczyna podobać mi się jesień, jednak tylko gdy świeci słońce, choć w
małym może stopniu, ale jednak, ślicznie (: Zooobaczymy jak wyjdzie -______________________-

________________________________________________________

kolejny mój wyjazd jak byłam na dolnym śląsku był do Pragi. Bez żadnego zwiedzania muzeów, ani takiego
typu można było samo miasto zobaczyć, jestem bardzo z tego zadowolona.  Zamierzam ogólnie jeszcze
kiedyś tam pojechać, bardzo mi się spodobało to miasto! (:



Wschód słońca w Kłodzku ;d





U góry zostało zrobione na tym małym kwadraciku który jest na zdjęciu na dole, podziwiam takich
ludzi i ich cierpliwość, serio.































Kocham gdy są na mostach kłódeczki zakochanych <3



ja, moja obolała ręka i most Karola (:







powrót do autobusu metrem, uh (:









1 komentarz:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.