Like

niedziela, 2 września 2012

Wszystko i nic - GRECJA.

DZIEŃ DOBRY! :)



Osoby które jak na początek lubią zdjęcia z Grecji, muszę jednak oznajmić, że myślałam jeszcze tak na 
prawdę o ok. 3-4 postach z tamtego pobytu. Jednak będę musiała zmniejszyć to wszystko do jednego
postach z mniejszą ilością zdjęć co nie oznacza, że ich tu nigdy nie opublikuję : ) Byłam na tydzień na/w
dolnymśląsku oraz Pradze. Zdjęć wyszło około tysiąca, także z nimi też długo się nie uporam.. Aktualnie
kończę wakacje w gronie rodzinnym. Inaczej to sobie wyobrażałam, ale.. nieważne. Podsumowanie wakacji
napiszę później, lub jutro.. nie jestem pewna.. do następnego, kochani! :)





OLI :)

PLATAMONAS 












SKIATHOS :)













BITWA WODNA :)





ja i Marta :)


ask
twitter


adios!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.