Like

wtorek, 2 października 2012

dobry dobry wieczór!

Mam chwilę, we wtorki w czwartki mam chwilę wolnego, strasznie się cieszę. Dlatego korzystając z chwili
wolnego pokażę zdjęcia z Wrocławia. (: Pierwszy raz w te wakacje, i w ogóle w nim byłam. Nie mogłam się
doczekać. Najbardziej czekałam na to aż będę, zobaczę na własne oczy Most Tumski, który jest Mostem
Zakochanych. Wiele razy się zastanawiam co czują pary, gdy po latach przyjeżdżają i widzą, że ich kłódka
tam się znajduje. Chyba jest bardzo miłym uczuciem i z sentymentem do tego podchodzą, jednak nie wiem.
Setki kłódek, o różnych wyrytych datach czy imionach. Uwielbiam się na nie patrzeć, choć nie mam z nimi
zupełnie nic, a nic wspólnego, tak po prostu. Sporo jest takich miejsc, rzeczy jeśli chodzi o mnie (:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.