Like

sobota, 6 października 2012

wszystko i nic!

dzień dobry! 


w końcu weekend, uf. Chyba każdy czuje taką ulgę. Jednak za chwilę kończę sprzątanie i biorę się za lekcje.  Po południu są plany na wyjazd do Olsztyna, chcę by się powiodło. Jednak.. zobaczymy.
Wczorajszy dzień już lżejsze lekcje, i jestem strasznie zadowolona z jednego przedmiotu którego niezbyt 
trawiłam, jednak oby mi tak nadal dobrze z niego szło. Lepszy dzień jak dzisiaj, oby się nie zmienił.


___________________________________

Na chwilę ustępuję od wakacji, choć został mi tylko Wrocław. Dodam zdjęcia sprzed tygodnia. Może
to po prostu zwykłe miejsce lecz czasami jest niezwykłe. Gdy tylko mogę wieczorami jestem tam i
pewnego razu wzięłam aparat i udało mi się sfotografować to i owo, sami zobaczcie (:
















































2 komentarze:

  1. nasz kochany Zalew i tama *.* uwielbiam to miejsce, śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że dodajesz za dużo podobnych zdjęć, co trochę odtrąca do ich oglądania. Dodawaj mniej, a konkretniej :) Mimo to obserwuję twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.