Like

sobota, 13 października 2012

zapowiedź

dobry wieczór!


Ostatnio chyba wieczorami tutaj COŚ piszę. Chcę pisać częściej lecz, w tygodniu na komputerze jestem
przeważnie w czwartki gdy mam mniej zajęć. Jednak w weekend są wpisy, choć nie wiem co z następnym
tygodniem. Planuję warszawę, jednak raczej tylko zakupy, choć.. zobaczymy. Niech tylko minie tych kilka
dni. Ostatni tydzień, czy te ostatnie dni nie były aż takie straszne. Wczoraj chyba między innymi "otwarcie"
sali gimnastycznej po jej "odnowieniu" oraz apel z okazji dnia nauczyciela (w skrócie) i plusem, że brak lekcji
choć u mnie piątki nie są takie złe. 5 lekcji i dwa wf, nie narzekam akurat na ten dzień, choć spieszę się 
strasznie wtedy na autobus, ale przychodzę na angielski nawet 10 minut przed! Szczerze mówiąc chyba 
polubię picie herbaty. Tak na prawdę zwykle nie lubię pić podczas jedzenia lub po. Dla mnie może obejść
się i bez tego, bez różnicy. Jednak teraz jak są coraz zimniejsze dni przychodzę do domu, lub jak jestem u 
kogoś to piję akurat herbatę, haha. Chyba popatrzę w sklepach i wybiorę jakąś która po prosty by mnie
się spodobała, jak na razie popijam 'zwykłą' (: Wczoraj po angielskim poszłam z P na zdjęcia. Pierwszej
części efektu dzisiaj nie zobaczycie, jednak wstawię dwa zdjęcia które będą zapowiedzią. Zdjęcia które
pokażę na sam koniec są moimi ulubionymi z wczoraj. Dzisiejszy wieczór spędzę z James'mem Bond'em. (:







2 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia : )! świetny blog :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzka ;)

    http://fashion-forever--stars-whenever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.