Like

niedziela, 18 listopada 2012

sentymentalne

cześć!

Ostatnio zaczęłam przeglądać nie na tyle stare jednak zdjęcia robione parę miesięcy temu, mianowicie na 
początku marca akurat po tym jak dostałam aparat, byłam na zdjęciach z E, W i N. Szczerze mówiąc to
we czwórkę wtedy byłyśmy pierwszy jak na razie raz, musimy to niedługo powtórzyć! :) Choć na razie
brak nam czasu, jednak zobaczyymy. Niedzielaniedzielaniedziela.. nie lubię niedzieli, głównie dlatego,
że mam ją zabieganą, a nie lubię tego ._. W tygodniu, lub dopiero w piątek ogarnę z jakimś nagłówkiem, bo
nie podoba mi się tak, lecz teraz nie mam czasu. Wybrałam już zdjęcie na konkurs, także tylko wywołać i
oddać, i czekam strasznie na następną niedziele, i moją kochaną NNNNNNNNNNNNNNNNNNN   ♥  













siemanooooo 

3 komentarze:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.