Like

środa, 5 grudnia 2012

al'a świątecznie

hej!
 
 
 
Dwa tygodnie temu w sobotę byłam z Patrycją na zdjęciach. Zdjęcia są z 'lampkami'. Efekt wyszedł
 bardzo dobry, choć zamierzam jeszcze raz ponownie je zrealizować, mam już pewne pomysły,
trzeba tylko nawiązać pytanie KIEDY. Nad tym pomyśle w najbliższych dniach. Zbliżają się
święta, czy lubię? Miło jest spędzić czas z rodziną, jednak u mnie to robimy przed pewne trzy
dni w wakacje, nie w święta, choć ja bym wolała by i było również w te dni.. Przez to 'nie czuję'
tego tak jak dawniej *.* Powoli wybieram jakiś prezent na święta, jednak nie mogę się zdecydować,
gdyż teraz przed kupnem czegokolwiek zastanawiam się na co mi się to przyda i na jak długo,
bo przecież to ważne <: Tak w ogóle miałam lekki problem z dodawaniem tu zdjęć, dlatego nic tu
się nie pojawiało, jednak mam pewien przez to zapas zdjęć, więc czymś was tu zasypię lada dzień.
Na dzisiaj jak pisałam u góry, zdjęcia z Patrycją. Chciałabym z waszej strony wiedzieć, czy podoba
wam się taki efekt, lub czy takiego typu lubicie? :) Jeżeli chcecie 'śledzić mnie' na bieżąco,
zapraszam na mojego twittera, jak na razie, do następnego wpisu, saluuuuuuuuuuuuut
 
 






 

 
 
 
 


4 komentarze:

  1. na ostatnim Patrycja wygląda jak aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia z efektami. :D
    Magia Świąt zbliża się wielkimi krokami. :D

    http://rybancik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey !
    Nominujemy cię do Winterlicious Tag !
    Szczegóły na naszym blogu :D
    Zapraszamy.
    Ps: Świetne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.