Like

sobota, 8 grudnia 2012

ANDŻEJKI! ♥

cześć 
 
 
 
Jak dobrze, że ten tydzień już się kończy. Następny tydzień mam również pracowity. Kilka bardzo
ważnych kartkówek i jedna klasówka, ugh.. masakra. Na ten piątek czekałam by się skończyło jak
najszybciej te pięć lekcji i nawet nie pamiętam jak szybko to minęło, to dobrze. Nawiązując do
tematu.. Tydzień temu były Andrzejki, jednak po tym jak napisałam, inaczej na to mówię wraz z
N. Nie chcę tłumaczyć, czemu, po co, i dlaczego.. Tydzień temu spotkałyśmy się w 'całym' naszym
gronie, pośpiewałyśmy, pogadałyśmy.. miło spędziłyśmy czas. Dzień po pojechałam do kuzynki
do Rybna. Zdjęć takowych nie robiłyśmy, jednak mam kilka z naszych 'andżejek' hahahahahaha :D








komu jak komu, ale Byśce było najwygodniej :D



 



szczerze mówiąc bardziej na urodziny wolę świeczki, i gdy jest ich tyle ile lat..
jednak efekt z 'czymś innym' też jest pewną niezwykłą odmianą :)

















no hej siostra

ask
twitter


1 komentarz:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.