Like

poniedziałek, 17 grudnia 2012

months ago

cześć!
 
 
 
I po poniedziałku! W końcu jest coś na co czekam i w końcu to się stanie, mianowicie wolne,
odpoczynek, to jest dla mnie najważniejsze teraz. Na wychowawczej opracowaliśmy listę na
wigilię, choć kilka pomysłów trzeba było wykluczyć.. haha :D W czwartek na pewno jedziemy
to wszystko zakupić, także oby się udało. Parę postów wstecz pisałam, że mam dla was zdjęcia
jeszcze z przed miesiąca, jeszcze gdy były uroki jesieni. W związku z tym, że co innego teraz jest
za oknem, pokażę tylko małą część tego. Tymczasem biorę się za lekcje, saaaluuuuuuuuuuut!
 
 
 
 








 





2 komentarze:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.