Like

piątek, 28 grudnia 2012

perfect

hej!
 
 
'Święta, święta i po świętach' minęły w miarę. Drugi dzień świąt w tym urodziny A, spędziłyśmy z
dziewczynami u A :D Chyba od dłuższego czasu nie spędziłam tak cudownie czasu, dziękuję jeszcze
 raz! ♥ W dniu wczorajszym i dzisiejszym siedzę zakatarzona, z pudełkiem chusteczek obok,
nienawidzę tego uczucia, nienienie! -______-'  Chcę jak najszybciej wydobrzeć.. Dawno już nie
chorowałam szczerze mówiąc, jednak zapalenie gardła zawsze mi wtedy przypada nie wiadomo od
czego. Mam dużo wolnego czasu, także trochę sobie posiedzę nam nowym wyglądem, aggr *.*










 



ask
twitter


2 komentarze:

  1. świetny blog ;) jeśli chcesz zajrzyj też na mojego http://optymisttyczna.blogspot.com/ ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzisz super bloga! Będę odwiedzać♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.