Like

sobota, 22 grudnia 2012

wigilia klasowa

HEJ!
 
 
Święta raptem za dwa dni, lub jeden dzień, jak kto patrzy. Ciągle jest coś do roboty,
niby dobrze, a jednak nie. Wczorajszy koniec świata przeżyliśmy, zdziwienie, haha.
 Akurat o 10 dzieliliśmy się opłatkiem, życzenia od wielu osób na prawdę były bardzo
miłe, dziękuję za nie jeszcze raz :) Za chwilę biorę się za ogarnianie w szafie, jestem
ciekawa ile rzeczy niepotrzebnych znajdę, akurat może ogarnę się by parę z nich sprzedać
 co zamierzałam już dawno to zrobić, jednak bez efektu jak widać. Zdjęcia mam wywołane,
 niektóre z nich wyszły koszmarnie, które nie chcę nikomu pokazywać, jednak większa część
jest tych które wyszły bardzo dobrze i ponownie znajdą się na mojej ścianie w pokoju,
czekam na to :3 Niech te święta chociaż w dwudziestu procentach będą udane, proszę.. *.*
 
 



















 
 


ask


2 komentarze:

  1. ooo, moje mordki kochane :D pani Mikołajowa w granatowej sukience najładniejsza :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam słabość do Twoich zdjęć, dziewczyno, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.