Like

środa, 23 stycznia 2013

niby nic

hej!
 
 
 
Ferie, feeeeerie, leniuchuję już trzeci dzień. W poniedziałek była u mnie N na noc, także miło
spędziłam czas, oooo tak. Na dzisiaj jeszcze angielski i po nim planuję basen, jednak nie wiem
czy wypali, czy coś. Na jutro brak planów, jednak mam dość siedzenia samej w domu, choć może
to trochę dziwne, lecz miałam tylko dzisiaj tak, i już mam dość, to nie dla mnie, jednak jakiś
odpoczynek może i jest. Nadrabiam braki w oglądaniu filmów, ktoś coś poleca? :) Na piątek wyjazd
się szykuję i następny tydzień też coś są plany, tylko czy zdążę z wszystkimi.. ugh, chciałabym.
Ogarnę wieczorem zdjęcia i wstawię pewnie jutro lub dopiero w poniedziałek zdjęcia z Ostródy,
choć nie mam ich dużo, jednak są. :) Tak w ogóle to życzę miłych ferii dla tych co mają, będą mieli :D saluut
 
 
 
luty 2012
 








1 komentarz:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.