Like

wtorek, 29 stycznia 2013

Ostróda!

cześć!
 
 
Jak pisałam również tutaj i na fbl o tym, że byłam w Ostródzie. Od teraz pewnie będę tam raz na..
kilka lat? Być może, choć na to wygląda, lecz będę za to odwiedzać inne miejsce które jak dla mnie
teraz jest jeszcze nieznane, zawsze coś nowego, innego, lubię to. W niedzielę wieczorem wróciłam z
Warszawy, miło spędziłam ten weekend, mogłam wypocząć jak i świetnie spędzić czas głównie z
przyjaciółką jak i również z innymi osobami :D Mówiłam, że kocham Warszawę? Ogólnie strasznie
uwielbiam duże miasta, może dlatego, że to trochę przeciwieństwo do tej miejscowości w której
mieszkam? Raczej też, dlatego gdy tylko mogę często jeżdżę do akurat takich miast. Jednak dobrze
gdy jest też dobre towarzystwo! :) Na ten weekend na zakończenie moich ferii również planuję wyjazd
do stolicy, chyba nigdy mi się nie znudzą wyjazdy do niej, hah. Na najbliższe dni wyszukuję sobie
plany przez co chciałabym wykorzystać dobrze końcówkę ferii! Wpis dodaje się automatycznie (mam
nadzieję, że tym razem nie będzie żadnych przeszkód :>) więc teraz pewnie jestem u W, lub w drodze do niej, hah
Zdjęcia z Ostródy dodaję, nie jest ich zbyt dużo, gdyż wtedy było strasznie zimno i zdjęcie rękawiczek
było tragedią :o Czekam również na piątunio z M, ooo tak, w końcu! :) Zawijam, saluuuuuuuut
 
 
 
















 
duuuży kot :3




5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i kociak ♥

    Zapraszam do mnie, anonimowa73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, my uwielbiamy duże miasta, bo ta nasza dziura to koszmar :x dla mnie Mwa już jest czymś lepszym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zima a umnie wiosna, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. FAJNE ZDJĘCIA:)

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? ;]

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.