Like

niedziela, 13 stycznia 2013

słodkości

hej!
 
 
W prawdzie miałam coś dodać tydzień temu, lecz musiałam poprawiać oceny by
 mieć lepszą średnią  i tak jakoś wyszło. Cieszę się, że jeszcze tak na prawdę 4 dni i
 mam ferie, nie licząc piątku, który  zapowiada się, że w szkole szybciej minie niż mi
 się to wydaje, jednak żebym nie wykrakała :o Planujemy wieczorem pojechać do mwa
 z P i K. Jednak zobaczymy jak wyjdzie :D Zimazimazima.. i dobrze, właśnie tak chcę
 żeby było. Pomimo tego, że jak gdziekolwiek wyjdę od razu szybko 'zamarzam' lubię
 to, to dość dziwne. Aktualnie muszę zrobić referat na wos, także zabieram się do pracy.
 Czekam niecierpliwie na piątunio, a następnie na przyjazd P! :3  ♥


 

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.