Like

czwartek, 21 lutego 2013

czwartek

cześć!
 
 
Szczerze mówiąc czwartki ogółem mam wolniejsze, to dobrze. Jakoś nie chcę wypisywać co w poszczególny
dzień się działo/było na wycieczce jak to ogółem robię gdy gdzieś wyjeżdżam na dłużej. Wstawię teraz oraz
niebawem po kilka zdjęć z niej, krótko może opisując pod każdym. Jak patrzę na ten tydzień to te cztery dni
minęły nawet dobrze. Klasówki jakie były, nie wiem jak wypadły, czekam na wyniki, i kolejny tydzień już mam
zapełniony następnymi do zenitu :x W weekend spróbuję powoli zacząć wszystko ogarniać. Na jutro zabiegany cały
dzień, i dobrze! <: w sobotę planuję coś, jednak zobaczymy, czy wypali. Zabieram się za niemiecki, także salut.
 
 
 
 
 


 

 


1 komentarz:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.