Like

niedziela, 3 lutego 2013

don't stop talking to me!

hej!
 
Szczerze mówiąc to nie wiem kiedy dodam taką notkę, lub coś tutaj.. Sama nie wiem, w weekend
ogólnie ogarnianie na wyjazd ale dodam coś jeszcze, lub zaplanuję coś w trakcie wyjazdu, gzzzzz.
Dwie godziny temu wróciłam z Warszawy, spotkania z rodzinką są najlepsze, oooooo tak tak! :)
Planowanie już świąt wielkanocnych, haha pewnie! :D Teraz mogę powiedzieć, że moje ferie się
skończyły, może dodam jakąś sklejkę z kilku zdjęć? hm, zobaczymy, jednak muszę ogarnąć jakoś
ten filmik, hah. Wracamy do rzeczywistości choć wolę nie przejmować się tym, że wstanę jutro o
7, i nieprzytomna przez pół dnia lub cały dzień będę wszystko robiła, koszmar. Przez całe ferie nie
zajrzałam do książek i chyba prawidłowo? chyba chyba! także teraz nadrabiam, za chwilę biorę się
za historię, a potem spaaaaaaać! Nie chcę myśleć o jutrze.. chcę się tylko wyspać, tylko tyle. saluuut
 
 
 









i Pyciek ♥
 

 
nie przestawaj, nie przestawaj rozmawiać ze mną,
nie, nie przestawaj, nie przestawaj dawać mi rzeczy.
Nie, nie przestawaj, nie przestawaj śmiać się z tego,
Nie, nie przestawaj, nie przestawaj.
 


2 komentarze:

  1. don't stop, don't stop, don't stooooop! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek śliczny na ostatnim zdjęciu. ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.