Like

poniedziałek, 18 lutego 2013

Góry 2013!

cześć!
 
Aktualnie zgrywam dziewczynom zdjęcia z wycieczki to przy okazji mam jeszcze chwilę niby wolnego
to dodam coś tutaj <: Pierwszy dzień w szkole nawet dobrze. Kilka spięć z powodu kartkówek, jednak
minęło. Doszło mi kilka nawet na ten i następny tydzień, niedobrze. Na najbliższe dni widocznie zapowiada
się u mnie nauka, ugh. Myślę, że odbiję sobie jakoś w weekend, gdyż chcę wprowadzić kilka, może
więcej niż kilka, może.. zmian. Zobaczymy jak wyjdzie. Trzeba w niektórych sprawach zachować po prostu
powagę, w innych podchodzić z dystansem, a do innych traktować to po prostu jak żart, o właśnie tak!
 
 
Krótko o wycieczce? Co najbardziej zapamiętałam? Chyba każda dziewczyna z naszego sześcioosobowego
pokoju zapamiętała moje ciągłe przekrzykiwanie się z K. Droczenie się z Z i śmianie się najgłośniej z całej grupy, hah.
Głupie, ale prawdziwe! :D historyjki G o zboczonym sierściuchu, króliku -  Maksiu G. Śmiech na cały
autobus, robienie głupich zdjęć, robienie filmików. Jak też to, że mogłam pojechać do miast które po prostu
uwielbiam! Mam na myśli Zakopane i Kraków, mają coś w Sobie przez co jest strasznie lubię, pewnie
inni mają podobnie jak ja z tymi miastami, może.. :) Jednak jazda na nartach również była dobra, gdyż
lubię na nich jeździć. Kilka zdjęć pokażę teraz, kolejne będę wstawiała w częściach. <: Idę przygotować się
na angielski, a potem na wtorkowe klasówkę i kartkówki, omg *.* dobra, to tam.. saluuuuuuuuut
 


nie ma wycieczki bez wstąpienia TAM, haha.
 






 



2 komentarze:

  1. Też byłam w Krakowie dość niedawno, ale jednak nie zachwycił mnie ;p Ładne zdjęcia robisz :) Kompakt czy lustrzanka? U mnie nowa notka, więc zapraszam - http://anusiowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się pojechać na narty ale ciagle nie ma czasu ;<

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.