Like

sobota, 23 lutego 2013

outing

hej!
 
 
Jak pisałam w poprzednim 'większym' wpisie, że w niektórych notkach wstawię i krótko napiszę o
wycieczce. Także, dzisiaj wstawię zdjęcia które obrazowały klimat w którym zjeżdżałam na nartach.
Na nartach jeżdżę od 4-5 lat, a w górach w zimie byłam po raz pierwszy. W każdej porze roku góry
wyglądają inaczej, tym razem mogłam poza latem zobaczyć góry w innym klimacie i byłam bardzo
zachwycona! :) Strasznie uwielbiam góry, a ogółem być gdzieś poza swoimi okolicami, a próbuję
w miarę możliwości i wolnego czasu robić to częściej i bardzo się z tego cieszę :) Odbiegając od
tematu.. sobota, jak sobota. Jak pisałam mam już zaplanowany cały ten tydzień w klasówki i odpowiedzi,
następny również już powoli cały się 'zapełnia'. Wczorajszy wieczór spędzony z K, a potem dołączyliśmy
do I & K i na hali na dwie godziny :D Przed chwilą wyszła A, dziękuję jeszcze raz za pomoc <3 mam
nadzieję, że uda mi się jeszcze ogarnąć co i jak na poniedziałkową klasówkę z chemii i innych przedmiotów,
trochę tego jest.. ale jutro też jest dzień, także dobrze. Zmieniłam ask'a, sama nie wiem czemu, tak po
prostu. Nie chcę się wcześnie kłaść, także ogarnę jeszcze coś z lekcji i jakiś film, saluuuuuuuuuuuuut











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.