Like

niedziela, 10 lutego 2013

uro

hej!
 
 
W końcu mam chwilkę, choć bardziej chęć by coś tu dodać. Jak pisałam na fbl miałam dodać TO
wczoraj wieczorem, wyszło jak wyszło.. Koniec weekendu, jednak ja nie siedzę w książkach z
tego powodu, że jutro wyjeżdżam na pięciodniową wycieczkę w góry ze szkoły <: Wstąpiła dzisiaj
do mnie A. trochę pomogła mi przy pakowaniu, haha. Kilka zdjęć z uro, saluuuuuuuuuuuuuuuut



z Patrycja :D


Patrycja i Kazia <3






Patrycja i Aguu :3


Karolina, Patrycja, Kazia, Agu, Zagóra, Byśka i Edyta <3

2 komentarze:

  1. ale narobiłaś mi smaka, weeeeź

    Założyłam niedawno bloga, dopiero się rozkręcam, ale chciałabym zdobyć jakichś czytelników. Pomogłabyś, jeśli masz chwilkę czasu? Wystarczy, że wejdziesz przeczytasz, a jeśli będziesz chciała to skomentujesz i zostaniesz na dłużej :))) http://anusiowaa.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.