Like

sobota, 2 lutego 2013

wspaniale zakończony i bardzo dobrze zaczęty!

hej!
 
 
Nawiązując do tytułu wpisu mogę objaśnić. Wspaniale zakończyłam pierwszy miesiąc 2013 roku z
moimi przyjaciółkami na wypadzie do mwa na zakupy i pizze. Nagrałam kilka filmików z których
gdy je oglądam płaczę ze śmiechu, haha. Może ogarnę je i zrobię jakąś sklejkę, jak dla mnie takie
pamiątki z wypadów są najlepsze. :) A wczorajszy początek lutego spędziłam z M. Nie widziałam się
z nią około osiem miesięcy, także bardzo się cieszę, że mogłam się spotkać z 'foreverjungową' hah :D
Dobre takie zakończenie ferii z najbliższymi, uwielbiam ogólnie spędzać z nimi czas :) Jednak to
nie koniec jeszcze na moje zakończenie ferii. Jeszcze w jutrzejszym dniu wyjeżdżam do Warszawy,
gdyż plany się zmieniły, jadę tylko na jeden dzień i w poniedziałek do szkoły. Jednak plus w tym, że
pięć dni nauki, weekend i jedziemy w góry, w kooooońcu. Była dzisiaj u mnie A, a teraz chyba
wezmę się za lekcje i ogarnę co na kiedy w tym tygodniu, ughh. Ale jednak powrót do
rzeczywistości. Dodaję kilka zdjęć z tych dwóch dni, zawijam, saluuuuuuuuuuuuuuuut.
 








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.