Like

niedziela, 24 lutego 2013

wszystko i nic!

hej!
 
Prawdę mówiąc po raz drugi czeeeeść, hah. Z wycieczki patrząc na zdjęcia które miałam zamiar dodać
zostały mi z ostatniego dnia, lub jak kto na to patrzy z drogi powrotnej gdzie jeszcze pozwiedzaliśmy
Wadowice i Kraków. Jednak o tym w kolejnym wpisie, lub w jakimś najbliższym. Żeby coś było jednak
'odmiennego' wstawię kilka zdjęć sprzed roku to może nie, ale na pewno sprzed kilku miesięcy, pod każdym
postaram się napisać w którym zostało robione. Nie będzie to na jakiejś szczególnej tematyce, po prostu
jak ja to nazywam 'wszystko i nic'. W tygodniu wątpię by coś się tu pojawiło, powód już wspominałam
wcześniej, choć w piątek, lub w sobotę pewnie coś będzie, zobaczymy. Lecę ogarnąć wos i chemię, salut
 
 
marzec'12


marzec'12
 


luty'12
 


kwiecień'12


kwiecień'12
 

 
niby nic specjalnego w tym zdjęciu nie ma, jednak sęk w tym, że to od wyjątkowej osoby
i to, że już dzisiaj minął rok, a raczej minie, jak kto patrzyy :D luty'12


kwiecień'12
 




 
macie jakieś pytania?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.