Like

niedziela, 17 marca 2013

100!

hej!
 
 
Post mogę zacząć od pewnego wątka gdyż jest to już mój setny wpis na tym blogu! Bloga prowadzę
od maja 2011 roku, jednak często usuwałam wpisy, gdyż mi się bardzo nie podobały, a od lutego'12
wpisy pojawiają się bez żadnej 'kasacji'. Co mogę powiedzieć? Dziękuję za wszystkie komentarze,
za obserwujących, za oglądalność. :) Choć czy akurat setny jest dla mnie takim wyjątkowym akurat?
Nie, każdy wpis ma coś w Sobie. W każdym wpisie piszę co u mnie słychać, czasami opisując swoje
uczucia, czasami marudzę. W najbliższym czasie obserwujący mojego bloga "systematycznie" mogą
się spodziewać pewnych zmian. Zobaczymy na ile ich będzie :) Więc jeszcze raz dziękuję, że jesteście
ze mną przez te sto postów, a niektórzy nawet i z poprzednich wpisów (taaak, mam tu na myśli M :))
I chyba czego chcę? Więcej takich 'setek' to na pewno, hah! ;) miłej niedzieli! saluuuuuuuuuuuut
 
 
 
 
______________________________________
 
 
jak pisałam dzisiaj, hah. o tym, że dodam jeszcze
kilka zdjęć z A. <:
 




 
 


4 komentarze:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.