Like

czwartek, 28 marca 2013

czwartek

cześć!
 
 
Miło jest się tak obudzić w czwartek bez żadnego obudzenia przez budzik, bez zdenerwowania, że
coś źle może wyjść, haha. Uwielbiam to, tak po prostu. Choć pewnie jak większość, ooo. Jednak to,
że święta przecież wiąże się z tym, że trzeba między innymi zrobić ogromne porządki i w swoim
pokoju, ale też w domu. Mama zachorowała także wiele to co miała zrobić przejęliśmy i pewną część
już skończyliśmy, a chyba jutro i pojutrze najciężej ;x choć zobaczymy. Ostatnio chyba jak każdy
przy takiej zacnej wiosennej pogodzie każdy myśli o tym jaka jest beznadziejna jednak również
rozmyśla nad wakacjami. Wspomina te co były, myśli, planuje te co będą. Ja między innymi też tak
mam. Planuję już powoli majówkę, dłuższe weekend'y, również wakacje, choć wiem, że 3/4 ich
będzie spędzone z najlepszą ekipą pod słooońcem WNW <3 Choć na razie wracam do wspomnień.
ooo tak, do wakacji 2012. często będę je na pewno jeszcze wspominała przez te 3 miesiące. Między
innymi z nimi kojarzy mi się kilka piosenek które czasami mogłam z kilkoma osobami śpiewać
godzinami, haha.  Po krótce w zdjęciach, tymczasem idę się myć i coś obejrzeć, dobranoc! saluuuut
 
 
 

7 komentarzy:

  1. WNW się będzie w te wakacje bawić, uuuuła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam wstać w ciągu tygodnia później niż zwykle i nie myśleć o szkole! :) A co do wakacji - doczekać się już ich nie mogę! :)
    + Obserwujemy?
    http://dashapassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce już wakacje! eh nienawidzę tej pogody;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekne fotki, chcialabym tam teraz byc :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ja tam chce !!! *.*

    Obserwuję i zapraszam :
    moreoftheworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.