Like

niedziela, 3 marca 2013

niedziela niedzielą

hej!
 
 
Wróciłam z kościoła i ogółem z mwa, teraz siedzę i sama nie wiem na co czekam. Wezmę się za wos
we wtorek czeka mnie z niego powtórzenie na ocenę, a lepiej pouczę się chociaż te dwa dni przed niż
jutro, o! nono! Patrząc na ten tydzień to najgorszy mam poniedziałek, a w zasadzie połowa tygodnia,
a potem z górki i dobrze! Chcę wiosnę, cieplejsze dni, chyba jak każdy. Myślę by pojechać w pewne
miejsce rowerem, więc nie mogę się tego doczekać! :) Idę pomóc przy obiedzie, także saluuuuuuuut
 
 
 
mówiłam, że kocham się w waflach ryżowych?
serowe, paprykowe uwielbiam, a teraz natrafiłam
na nowe, także może też polubię, o o! zobaczymy :)





i na koniec macie Papcię ♥
 

 
 
 
gwałcę replay *.*

3 komentarze:

  1. Co do wafli ryżowych... Jadłam ostatnio te serowe, były przepyszne. Na opakowaniu widziałam logo Biedronki, przeszukałam kilka Biedronek i nigdzie ich nie było....
    Stąd moje pytanie: skoro jesteś miłośniczką wafli ryzowych to nie wiesz może czy te serowe znajdę z jakiejś innej firmy (i jakiej) czy tylko powstają te dla biedronki? Może opakowanie jakoś inaczej wygląda i dlatego nie mogę trafić... Bo rzucam okiem na półkę ale nigdzie nic nie dostrzegam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wafle serowe :) i zawsze kupuję je w Kauflandzie, z firmy takiej jak powyżej 'good food' i tam nie ma żadnego logo sklepu. A opakowanie jest takie samo jak powyżej, tylko do serowych jak wiadomo - ser :D:D

      Usuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.