Like

czwartek, 21 marca 2013

optymistycznie, jak inaczej

cześć!
 
 
Tym jakże optymistycznym witamy słoneczną, zieloną wiosnę!
tak, należę do tych ludzi co strasznie narzekają, tak trudno jest
ze mną wytrzymać, tak, mam swoje humorki których sama
czasami nie lubię, ale co z tego? Tak, mówię o tym o czym nie
powinnam, bo tak ooo. Tak, mam milion pomysłów na minutę,
ale ta pogoda każdego zdołuję do ich braku, w tym mnie. Niech
to się już poprawia, skoro już jest wiosna teoretycznie, to w tej
praktyce nikt by się nie obraził gdyby w końcu przyszła, tyle
ode mnie. Pouczę się jeszcze słówek z angielskiego i idę spać.
MOJA GŁOWA -_____-' cholera. dobranoc, saluuuuuuuuut
 
 
 
 
maj 2012
 


4 komentarze:

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.