Like

sobota, 2 marca 2013

sobota!

cześć!
 
Za oknem jak pewnie u wielu widać słońce, z czego bardzo się cieszę! :) Nie mogłam spać właśnie akurat przez to i się nie wyspałam, nono.. Wczoraj dzień z którego o godzinie 21 jak weszłam do domu padłam ze zmęczenia :o Jednak potrzeba czasami takich dni, kiedy jest się czymś ciągle zajętym, choć nie wiem czemu na wszystko poświęcam myśli, nie lubię tego. Choć może to tak samo z Siebie jest? Po prostu najwidoczniej już tak musi być. Wczorajsze popołudnie z B, nie pamiętam jak ostatnio się tak nagadałyśmy, trzeba to powtórzyć. :) Na dzisiaj chyba wybieram się do mwa, a popołudniu na długi spacer, o ile nie zniknie słońce, chciałabym. Na ten tydzień również mam powoli zapełniony do maksimum, w następnym też już coś jest. Dlatego wieczorem wezmę się jeszcze za lekcje. Patrząc na to wszystko.. na to, że dzisiaj już drugi marca. Dwa miesiące temu dopiero co przywitaliśmy nowy rok, miesiąc temu miałam ferie, niecały miesiąc temu były moje urodziny.. Ten czas czasami szybko leci, można powiedzieć, że aż za szybko. Choć patrząc czasami mija strasznie wolno. Różnie bywa. Z racji tego, że zaczyna się 'nowy sezon' tak na prawdę na wszystko. Myślę tu o związanego ze sportem. Pisałam poprzednio, że strasznie na niego czekam. Jednak teraz chciałabym go wykorzystać maksymalnie, ooo tak! Mam na myśli rolki, mam na to prawdę mówiąc z pół roku jednak szybko może też miną. Wieczorem lub jutro postaram się coś tutaj napisać :> Życzę pogodnej soboty,  a w zasadzie całego weekendu na zregenerowanie sił na dalszą pracę w tygodniu, saluut
 
 
 
 
________________________________________________________________________________________________
 
Wracając do tego co pisałam w poprzednich wpisach, że tu umieszczę zdjęcia jeszcze z Zakopanego i Krakowa. To już będą ostatnie zdjęcia chyba jakie wstawię z wycieczki, raczej tak. Co mogę dodać do tego? Jakbym mogła pojechałabym tam, nawet teraz, choć jeszcze kilka razy do roku! :)
 
 








Kraków :)
 









 

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę takiej wycieczki - musiało być super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, musiało być genialne, zazdroszczę <33

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuję do pisania i sprawia, że mam uśmiech na twarzy :)
Każdego odwiedzam rewanżując się również komentarzem.